FLASH SALEFLASH SALE
-20%
For 1 år REGISTRERING og FORNYELSE
kampanjer kan ikke kombineres
17 Antall gjenværende pakker

De beste aksjetilbudene fra 150 land

Over 100 000 fornøyde brukere

Tilbyr billigere med opptil 90% av startprisen

Direkte kontakt til forhandlere og grossister

Hjelp og tips

Populære emner

Grossister, produsenter, distributører som leter etter nye markeder for sine varer, registrerer en PREMIUM-konto på Merkandi-plattformen, og etter positiv verifisering av forretningsaktiviteten får de muligheten til å publisere tilbud på overskuddsvarer, auksjoner, slutten av serien, forbruker retur osv. Et veldig viktig tema som har stor innvirkning på det raske varesalget, er måten å presentere virksomheten din på Merkandi-plattformen på. Her er noen tips for å hjelpe selgere å nå flere potensielle målgrupper og dermed øke hastigheten på salget: 1. En godt beskrevet selskapsprofil på Merkandi-plattformen - det må sikres at grossistprofilen sett av påloggede kjøpere på Merkandi fylles ut med alle mulige data. Først og fremst bør den alltid inneholde aktuell kontaktinformasjon. Det anbefales å oppgi selskapets fulle adresse, muligens adressen til lageret, adressen til selskapets nettside, samt kontaktinformasjon - navn, fasttelefon, faksnummer, mobiltelefonnummer, e-postadresser, selskapets åpningstider, muligens skype-kontoer og også språket en gitt person kan betjene entreprenøren. Informasjonen om betalingsbetingelser og leveringsbetingelser for varene er også viktig - i fanen Min konto - Lagringsdata bortsett fra bedriftsdata og kontaktinformasjon, tilbys betalingsmåter og forsendelsesmetode må spesifiseres. I feltet Tilleggsinformasjon er det også verdt å beskrive selskapsprofilen din i noen få setninger, og indikere bransjer, produktgrupper og annen verdifull informasjon som kan skille selskapet fra andre selgere. 2. Regelmessig utlegging av tilbud - det anbefales å publisere tilbud på Merkandi regelmessig i henhold til tidsplanen du har satt. Det må huskes at kundene vi samarbeider med eller vil samarbeide med i nær fremtid verdsetter utstillere som regelmessig oppdaterer sortimentet sitt. Det er vanskelig å sette en grense her, men den hyppige tilstedeværelsen av en grossist på plattformen, som manifesterer seg i form av nye tilbud, resulterer i større interesse fra kjøpere som blir informert om nye produkter på Merkandi gjennom det daglige nyhetsbrevet. Avhengig av tilbudet - dette bør være forskjellige tilbud på forskjellige produkter som er publisert i forskjellige bransjer (selvfølgelig må bransjevalget være passende for de tilbudte produktene). 3. Riktig presentasjon av varene i annonsen - i henhold til prinsippet kan alt selges, det trenger bare en fin emballasje, du må ta vare på den detaljerte beskrivelsen av varene du vil selge. Det er god praksis å bruke beskrivelser som er faktiske, spesifikke, klare, feilfrie, målrettede og så objektive som mulig. Hvis produktet vårt har mangler, ikke vær redd for å beskrive dem - når alt kommer til alt, brukte, returnerte eller pussede varer når også en bred gruppe mottakere som ofte ser etter produkter med mindre eller større feil. 4. De viktigste elementene som utgjør en god beskrivelse av tilbudet er tittelen og beskrivelsen av varene - de må formelt og presist formuleres. I tittelen, ikke bruk generelle setninger, for eksempel Selg billig eller forhandle nå!, Men spesifiser nøyaktig hva vi har å selge, for første potensielle kunder som leter etter et identisk eller lignende produkt ved hjelp av søkemotoren på Merkandi-portalen, vil umiddelbart finne annonsen vår. Titlene bør inneholde noen av de viktigste - som beskriver varene våre - nøkkelord, inkludert merkenavn, opprinnelse (namsmannauksjoner, likviditetsvarer, overskuddsvarer osv.) Produktbeskrivelsen må gi kjøperen et sant bilde av varene vi selger. Først og fremst må du oppgi fordelene med produktet / lageret og fordelene ved kjøpsbetingelsene (f.eks. Ekstra rabatter ved mottak av større mengder, gratis levering innen EU for bestillinger over et gitt beløp, muligheten for å sende prøver osv.). I den videre delen av beskrivelsen er det nødvendig å nevne eventuelle feil i produktet (mangel på originalemballasjen, mindre tegn på bruk, produksjonsfeil osv.). 5. Bilder av varene er en veldig viktig del av tilbudet - hovedbildet må presentere produktet på en mest attraktiv måte for å tiltrekke besøkende til plattformen. Det er bedre å erstatte et bilde av en grå papp eller en tom pall med et godt bilde av utvalgte produkter som er gjenstand for tilbudet. I stedet for katalogbilder anbefales det å plassere ekte bilder av artikler fordi dette ytterligere øker troverdigheten til annonsen. 6. Slipp tilbud i forskjellige språkversjoner - Merkandi-plattformen kjører på mange språk. Tilbud i alle språkversjoner ligger på Google, Yandex, Bing og Yahoo. Hvis selgeren ønsker å nå så mange potensielle kjøpere som mulig med tilbudet sitt, bør han plassere sine annonser etter å ha introdusert det aktuelle.
For å publisere tilbudet ditt på Merkandi, må du ha en konto PREMIUM og deretter plassere selskapets registreringsdokumenter i kontopanelet eller sende dem med posten. Faks eller e-post til adressen til vårt kundeservicekontor, der salgsmuligheten, når du har sjekket dem, er aktivert. Fra da av, til kontoen din utløper, vil du kunne legge til et ubegrenset antall tilbud. For å legge til et tilbud: logg inn på Merkandi-nettstedet og gå til kontoen din. I innstillingspanelet i administrasjonspanelet til kontoen vår til kontoen vår, velg alternativet Mine tilbud i. Når du har valgt dette alternativet, vil tilbudene vi tidligere har lagt til vises i administrasjonspanelet. Vi legger til nye tilbud ved å bruke den blå Legg til-knappen øverst på siden. Den faktiske prosessen med å legge til et tilbud består i å fylle ut følgende fem felt: 1. Produktinformasjon; 2. Tilbudets gyldighet; 3. Bestill; 4. Beskrivelse av tilbudet; 5. Betalings- og fraktmetoder 6. Bilder 7. Media og vedlegg Annonse 1. Når vi fyller ut skjemaet, gir vi så mye informasjon som mulig om produktet, for eksempel velger vi kategori, underkategori og produktgruppe som produktet vi legger til (ny, brukt, skadet, Mix / retourware, pusset opp, utsalg) og opprinnelseslandet til produktet (landet der produktet for øyeblikket ligger). Denne kategorien inkluderer også felt som produkt-ID (intern produktidentifikasjon), EAN- og TARIC-koder eller til og med etiketten. For å lette søket etter tilbud fra potensielle kunder, bør selgere gi så mye detaljert informasjon om produktet som mulig. Derfor er alle felt merket med *, noe som betyr at de er obligatoriske felt. Annonse 2. Vi bestemmer tilbudets omtrentlige gyldighet, for eksempel tilbud som er gyldige i 30 dager eller tilbud som er gyldige til ... Etter denne tiden endrer tilbudet statusen til arkivering - det vises med informasjonen det ble lagt til for X dager siden. For å gjenopprette det, bruk bare aktiveringsalternativet i listen over tilbud. Annonse 3. Vi fyller ut påfølgende produktdata, for eksempel: tilgjengelig mengde, minimumsbestilling, måleenhet der produktet selges og prisen. Avhengig av valgte verdier endres presentasjonen av feltene (for eksempel når du velger Pris som skal avtales, forsvinner feltene for å angi valuta eller enhet). Annonse 4. Vi fyller ut tittel, innhold og nøkkelord på tilbudet. I individuelle faner kan vi fylle ut disse feltene for individuelle språk. Husk dette ved å velge f.eks. den polske, tyske og engelske versjonen, skriver vi inn navnet / tittelen på tilbudet og beskrivelsen på de språkene som passer for de valgte språkversjonene, dvs. polsk, tysk og engelsk. Systemet gjenkjenner automatisk språkversjonene der vi vil publisere sitater, ved å sjekke utfyllingen av felt i individuelle faner. Det er også viktig at selskapets kontaktinformasjon (som telefonnummer, e-postadresse, nettside, firmalogo) ikke vises i beskrivelsen og bildene som er lagt til av oss. I produktbeskrivelsen introduserer vi også nøkkelord som beskriver tilbudte produkter. Annonse 5. I neste fase av å legge til et tilbud, gir vi informasjon om de tilgjengelige betalingsmåtene vi godtar (bankoverføring, kontanter, online betalinger), samt leveringsmetodene vi tilbyr (personlig henting, innenriks frakt, utenlandsk frakt). Disse feltene er ikke obligatoriske, men husk at jo flere detaljer om produktet, inkludert leverings- og betalingsinformasjon samt bilder, jo større er interessen for tilbudet. Annonse 6. Når vi legger til bilder av produkter, husker vi at den første filen som legges til er hovedbildet, og at å legge til noen få bilder i stort format vil øke attraktiviteten til annonseringen vår, noe som igjen vil oversettes til et større antall svar! Annonse 7. Hvis produktet er kjent og du har en video som viser funksjonen / gjennomgangen, kan du legge til adressen til videoen på Youtube eller Vimeo i Video URL-feltet. I produktbeskrivelsen kan du legge til 1 vedlegg. For eksempel kan det være en tabell med en liste over produkter vi tilbyr, prislister osv. (Tillatte filformater: PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Maks størrelse 5 MB). Etter når vi har fylt ut alle obligatoriske felt, kan vi lagre tilbudet som et utkast (hvis vi ikke vil publisere det ennå, men bare lagre fremdriften), publisere det på nettstedet eller publisere og gå til kampanjealternativene som øke tilbudets synlighet.

Her kan interesserte velge mellom forskjellige former for markedsføring av tilbudet: - ukens mest interessante tilbud, - de beste tilbudene på Merkandi, - skill på Merkandi-tilbudslisten - Topptilbud i den valgte kategorien - skillet i den valgte kategorien.

Kampanjekostnadene er for en språkversjon. Å markedsføre tilbud er ikke obligatorisk, men tilrådelig fordi det vil gjøre tilbudet ditt skiller seg ut fra resten.

Plattformen gir deg muligheten til å publisere et ubegrenset antall tilbud. Å gi tilbud fra deg gir potensielle kunder muligheten til å gjøre seg kjent med sortimentet som grossisten din tilbyr, og med individuelle produkter og kjøpsbetingelser. Å legge til tilbud er med andre ord en form for reklame: bildet og beskrivelsen av tilbudet kan vises på Merkandi-nettsteder i alle dets språkversjoner (det vil være nødvendig å oversette dem) og vekke interessen til ikke bare brukerne våre, men også mennesker, det er ennå ikke de som har funnet dem til Merkandi-nettstedet ved å søke etter produkttypen. For ytterligere å øke sannsynligheten for at tilbudet ditt vil vekke større interesse, skiller det seg riktig ut etter å ha kjøpt den valgte typen reklame. I denne grad kan du velge mellom følgende former for kampanje: 

  • Denne ukens hit på Merkandi - ifølge våre analyser er dette den mest effektive annonseringen på Merkandi, som vises i stort format på nettstedet i 7 dager. 
  • Topptilbud i den valgte kategorien - et skjema for å skille mellom tilbudet (roterende) på kategorisiden (tilbudet vises alltid før listen over andre tilbud) i en periode på 14 dager. 
  • Forskjell i den valgte kategorien - lar deg skille tilbudet ditt og utstede tilbudet som det første i den valgte kategorien i en periode på 14 dager. 
  • Forskjell i Merkandi - en form for reklame som skiller tilbudet med det gule i en gitt kategori. Aktiv i 30 dager. 

I tillegg tilbyr vi på Merkandi-plattformen tre salgsfremmende pakker som betydelig sparer tid og penger: 

  • MINI-pakken inkluderer en utmerkelse på Merkandi og en utmerkelse i en valgt kategori. Du sparer 10% ved å velge dette alternativet. 
  • MIDI-pakken - den inkluderer et skille mellom Merkandi og et topptilbud i den valgte kategorien. Hvis du velger dette alternativet, sparer du 20%. Det er også den mest valgte pakken av våre kunder.
  • MAXI-pakken inkluderer ukens HIT på Merkandi, en utmerkelse på Merkandi og topptilbudet i den valgte kategorien. Ved å velge dette alternativet sparer du hele 30%.

De foreslåtte pakkene er aktive i samme periode som individuelle kampanjer kjøpt separat for hvert tilbud. 

Men det er ikke alt. Kampanjepakker lar deg spare opptil 30%, og pengene som spares på denne måten kan økes ytterligere med ytterligere 30% ved å betale for ikke-poeng. Gå hit for å finne ut mer: FAQ - Hva er Merkandi-poeng og hva er det for?

Plattformen er tilgjengelig på mange forskjellige språk. Takket være dette kan enhver selger sende inn sitt tilbud i mange språkversjoner, men oversettelsesspråket må være kompatibelt med en gitt språkversjon. Mangel på riktig oversettelse kan resultere i blokkering av tilbudet (mer om årsakene til å blokkere tilbudet: her). Behovet for å oversette tilbudene er et spørsmål om brukervennlighet på nettstedet og tar vare på kvaliteten på hver språkversjon av Merkandis-plattformen. Hvis du ser fra kjøpers perspektiv og tar hensyn til flerspråkligheten til Merkandi, i tilfelle kjøperen bare vil se tilbud på polsk, vil han bruke denne språkversjonen. Dette oversettes også til hvilket som helst annet språk som er tilgjengelig hos oss. Å ta vare på riktig språklig klassifisering og kategorisering av tilbud er en enorm forbedring for potensielle kunder, som over tid i økende grad setter pris på vår tilnærming til dette problemet.
Det er én regel, for å legge til sitater er behovet for å oversette dem til et språk som er kompatibelt med språkversjonen ( les mer). Oversettelsen i samsvar med språkversjonen er nødvendig for at tilbudet skal være synlig i en gitt versjon av Merkandi. Et tilbud oversatt til hvert språk vil definitivt tillate grossisten å nå en større gruppe brukere. Men hvis du ikke kjenner noen av språkene, kan du bruke verktøyene som er tilgjengelige i oversetternettverket. Svær ofte er beskrivelser laget med oversettere uforståelige og slurvete, noe som kan fremmedgjøre mange potensielle mottakere. Husk derfor hvis vi allerede bruker oversettere: for å sjekke om den originale oversettelsen ikke inneholder feil, f.eks. skrivefeil - oversetteren kan ikke oversette slike ord; at teksten utarbeidet for en slik oversettelse inneholder så få virkelige navn som mulig; den må skrives på enkelt språk og unngå kompliserte setningsutvidelser; for å sjekke om det er et mellomrom på de riktige stedene, hvis ordene er kombinert, kan ikke oversetteren heller oversette dem; for å unngå snarveier Oversettere er de beste til å oversette engelskspråklige tekster til andre språkversjoner, så det er verdt å prøve å forberede innholdet i tilbudet på engelsk. Mange av oss som ønsker å oversette et tilbud, skriver raskt inn hele teksten til oversettelsen. Oversettelsen vil imidlertid være mer nøyaktig hvis vi, i tillegg til retningslinjene ovenfor, oversetter setning for setning, spesielt når det gjelder lengre beskrivelser. For din bekvemmelighet oppfordrer vi deg til å bruke følgende oversettere:
1. Google Translator: https://translate.google.com
2. Oversetter Bing: http://www.bing.com/translator
3. Yandex-oversetter: https://translate.yandex.com
Våre observasjoner viser at: Med spansk oversettelse er det beste alternativet Google Translator. For italiensk - Yandex Translator, engelsk også Yandex Translator, men for offisielle dokumenter er det bedre å velge Google Translator, og for fransk og gresk oversettelse er det verdt å bruke Bing Translator.
Det kan hende at du etter innlogging på nettstedet, kan vi legge merke til at noen eller alle tilbudene har status: Blokkert. Spørsmålet dukker umiddelbart opp, hvorfor er tilbudet mitt blitt blokkert? Her er de tre hovedårsakene: 1. Tilbudet inkluderer kontaktinformasjon i samsvar med reglene for å legge til tilbud i innholdet, bilder og vedlegg er det forbudt å inkludere kontaktinformasjon og firmanavn. Det er også forbudt å oppgi personlige data og andre data som muliggjør kontakt angående tilbudet til ikke påloggede brukere. Du har heller ikke lov til å sette vannmerker på bilder som inneholder informasjon om selskapet. Dette er i strid med våre prinsipper. 2. Tilbudet er ikke oversatt - det er mulig å plassere tilbudet i noen av de tilgjengelige språkversjonene av vår plattform. Det er imidlertid nødvendig å oversette det til et språk som er kompatibelt med den valgte språkversjonen. 3. Tilbudet er en kopi av et av de tidligere tilbudene - det er forbudt å sende duplikattilbud. Hver av dem må ha en unik tittel og beskrivelse. Liste der et lite antall ord i innholdet erstattes som et duplikat, f.eks. ved å legge til et serienummer i tittelen eller legge til noen ord som ikke legger til noe i beskrivelsen. Det er i strid med loven å gjøre det. Husk at dupliserte tilbud blokkeres umiddelbart. Imidlertid kontakter vi veldig ofte hver bruker for å informere dem om feil som er gjort når du legger til et tilbud, og vi foreslår optimale løsninger. Det må huskes at en streng tilnærming til tilbudet ikke er i vår interesse, det er en nødvendighet på grunn av mange interne og eksterne faktorer. Bekvemmeligheten og brukervennligheten til vår plattform er veldig viktig for Merkandi jo mer praktisk dette er for kjøpere, jo mer selger de budgivere.
FAQ - selgeren GENEREL INFORMASJON: 1. Alternativet - Selg, er bare tilgjengelig for PREMIUM-brukere som driver en bedrift. Den lanseres etter å ha sendt selskapets registreringsdokumenter gratis (kopier av originaldokumenter). 2.Perioden det er mulig å sende inn egne tilbud er nært knyttet til perioden med tilgang til PREMIUM-kontoen. 3. Det er ikke mulig å kreve tilgang til muligheten for å publisere tilbud fordi Merkandi kan ekskludere kunden under registrering og når som helst i abonnementsperioden, for eksempel av sikkerhetsmessige årsaker og uten å oppgi noen grunn. (I samsvar med 2 s. 5, vilkårene for bestillingen og de generelle vilkårene og betingelsene akseptert under registreringen)

REGLER FOR Å TILLEGGE TILBUD:

1.Innholdet i tilbud, bilder og vedlegg kan ikke inneholde kontaktinformasjon eller firmanavn. Det er også forbudt å plassere personopplysninger og andre data som gjør det mulig å finne selskapet online. Vi godtar heller ikke vannmerker på bilder som inneholder informasjon om selskapet.

2. Vi godtar kun tilbud på engros. Vi forbeholder oss retten til å fjerne detaljhandelstilbud uten varsel.

3. Vi godtar ikke tilbud om å selge kopier og kopier av produkter, spesielt de som er beskyttet av varemerker. Vi forbeholder oss retten til å fjerne slike tilbud uten forvarsel og forbeholder oss retten til å be om bevis på ektheten av varene.

4.Produktgruppen (ny, brukt, skadet, mix / retourware, regenerert, stativer) bør kun gis på grunnlag av beskrivelsen som er tilgjengelig på Merkandi-nettstedet: https://merkandi.no/ware

5.Det er mulig å publisere tilbudet i hver av de tilgjengelige språkversjonene av Merkandi. I dette tilfellet må tilbudets innhold oversettes til hvert av språkene tilbudet skal presenteres på.

6. Det er forbudt å sende duplikattilbud. Et duplikat forstås også som et tilleggstilbud med samme innhold som det forrige. Slike tilbud er blokkert. Endringer i tilbud må innføres ved å redigere dem.

7. Det er forbudt å legge til kjøpstilbud og tjenester. Kjøpetilbud kan bare publiseres i den dedikerte delen. Slike tilbud vil bli slettet uten forvarsel.

8. Det er forbudt å publisere:

  • Tilbud knyttet til sigaretter og e-sigaretter og tobakksprodukter
  • Tilbud relatert til CBD-produkter
  • Tilbud om alkohol
  • Matvaretilbud som er utdaterte eller uegnet for konsum.
  • Tilbud for utdaterte kosmetiske produkter
  • Tilbud på skytevåpen, ammunisjon 

9. Merkandi forbeholder seg retten til å ekskludere eller begrense reklameprodukter som inneholder grove språkfeil eller har dårlig informasjon.

10.Kravet om å publisere tilbudet på Merkandi-plattformen er ekskludert.

11. Merkandi forbeholder seg retten til når som helst å fjerne brukerens tilbud og blokkere tilgangen til selgerens konto av en eller annen grunn.

Hver dag på Merkandi, vårt team av spesialister, sørger for salg og popularitet av dine tilbud. Som et resultat får tilbudene dine flere besøkende og har enda større rekkevidde blant potensielle kunder. Hva gjør vi nøyaktig når du redigerer tilbudene dine? Tittel og beskrivelse Forbedring - Vi forbedrer innholdet i oppføringen din slik at den inkluderer flere søkeord slik at kjøpere kan finne produktene du selger. Denne handlingen er også ment for å korrekturlese innholdet når det gjelder staving, grammatikk, tekstoppsetting, osv. Merkefullføring - Hvis du selger merkevarer, må merkefeltet fylles ut. På denne måten vises tilbudet ditt på listen over tilbud som inneholder produkter fra bestemte merker, noe som øker rekkevidden. Tillegg / forbedre kategorien - en feil valgt kategori reduserer synligheten til et gitt tilbud betydelig. Når det gjelder tilbud som inneholder forskjellige varer (såkalt miksta), kan du øke rekkevidden ved å legge dem til i mange kategorier. Du kan legge til opptil 3 kategorier til hvert tilbud! Andre mindre rettelser - f.eks. Mangel på merkevareinformasjon, ufullstendig produktinformasjon, viktige spørsmål for kjøpere. Ovennevnte endringer tar sikte på å nå det største antallet potensielle kunder, øke bedriftens troverdighet gjennom profesjonelt forberedte tilbud og gjøre produktene du presenterer av deg mer attraktive for besøkende. Hvordan gjenkjenner jeg redigeringer som er redigert? I listen over tilbud ved siden av tilbudsstatusen (Aktiv, Arkiv, Skisse), vil du se et lite M-ikon, som betyr at tilbudet er redigert i språkversjonen av siden du er på. Når du har gått inn i tilbudet og byttet individuelle oversettelser, vil du også se en passende melding ved siden av språkversjonene der tilbudet er redigert. Hvis du vil gjøre endringer i tilbudet redigert av teamet vårt, trenger du bare å endre de viktigste delene av det og ikke gjenopprette hele forrige innhold. Noen brukere, når de oppdaterer innholdet i annonsene sine, kopierer sin egen mal igjen, og ødelegger teamets innsats og redaksjonelle arbeid, og reduserer dermed rekkevidden til tilbudene deres. Stol på våre spesialister, vi vet veldig godt hvordan du lager tilbud som raskt genererer salg. Oppføringen min er ikke redigert, hvorfor? Teamet vårt modererer tilbudene regelmessig, men på grunn av deres store antall klarer vi ikke alle. Derfor hender det at et gitt tilbud bare har blitt modernisert i noen språkversjoner og ikke i andre. Imidlertid prøver vi hele tiden å fylle disse hullene. Kan jeg be om å redigere oppføringen min? Du kan sende inn en slik forespørsel til teamet vårt, vi vil prøve å gjøre det vi kan for raskt å forbedre tilbudet ditt. Dessverre kan vi ikke garantere at hver forespørsel blir behandlet. Dette endrer imidlertid ikke det faktum at vi prøver å håndtere tilbudene dine på en pålitelig og profesjonell måte!

På Merkedi-plattformen har alle selgere muligheten til å markedsføre tilbudene sine. Detaljer om kampanjetyper, nettsideplassering, utseende og tidspunkt for utgivelsen finner du her: FAQ - Kan jeg markedsføre produktene dine på Merkandi?

 

Du kan betale for kampanjer og kampanjepakker online, via bankoverføring eller etter punkt. 

Å velge å betale med poeng gir deg veldig viktige fordeler: 

  • Opptil 30% besparelse når du kjøper kampanjer 
  • Umiddelbar aktivering av den kjøpte kampanjen uten å måtte gå gjennom hele online betalingsprosessen 

Det er fire kredittpakker tilgjengelig

  • 50 poeng, 5% sparepakke 
  • 100 poeng, 10% sparepakke 
  • 200 poeng, 20% sparepakke 
  • 400 poeng, 30% sparepakke 

Kjøpesummen med poeng vises for hver kampanje. I tillegg er det verdt å nevne to viktige spørsmål knyttet til poeng: 

  • Varer har ingen utløpsdato. De forblir tilgjengelige på kontoen din på ubestemt tid, selv i tilfelle fornyelse etter at kontoen din har utløpt.
  • Varer kan bare brukes til å markedsføre tilbud gjennom individuelle kampanjer og kampanjepakker, de kan ikke brukes til å betale for fornyelse av konto, kjøp av tilleggstjenester osv. 
  • Det er ikke mulig å bytte poeng mot kontanter. 

Vi oppfordrer deg til å dra nytte av poengpakker fordi de er de billigste og samtidig den mest praktiske betalingsmåten til markedstilbud på Merkandi. Velg med omhu - velg en poengpakke som er skreddersydd etter dine behov på Merkandi!

Du trenger hjelp?

Gratis nyhetsbrev

Daglige kunngjøringer om nye produkter og nyheter om Merkandi.