FLASH SALEFLASH SALE
-20%
For 1 år REGISTRERING og FORNYELSE
kampanjer kan ikke kombineres
23 Antall gjenværende pakker

De beste aksjetilbudene fra 150 land

Over 100 000 fornøyde brukere

Tilbyr billigere med opptil 90% av startprisen

Direkte kontakt til forhandlere og grossister

Hvordan selge på Merkandi

Grossister, produsenter, distributører som leter etter nye markeder for sine varer, registrerer en PREMIUM-konto på Merkandi-plattformen, og etter positiv verifisering av forretningsaktiviteten får de muligheten til å publisere tilbud på overskuddsvarer, auksjoner, slutten av serien, forbruker retur osv. Et veldig viktig tema som har stor innvirkning på det raske varesalget, er måten å presentere virksomheten din på Merkandi-plattformen på. Her er noen tips for å hjelpe selgere å nå flere potensielle målgrupper og dermed øke hastigheten på salget: 1. En godt beskrevet selskapsprofil på Merkandi-plattformen - det må sikres at grossistprofilen sett av påloggede kjøpere på Merkandi fylles ut med alle mulige data. Først og fremst bør den alltid inneholde aktuell kontaktinformasjon. Det anbefales å oppgi selskapets fulle adresse, muligens adressen til lageret, adressen til selskapets nettside, samt kontaktinformasjon - navn, fasttelefon, faksnummer, mobiltelefonnummer, e-postadresser, selskapets åpningstider, muligens skype-kontoer og også språket en gitt person kan betjene entreprenøren. Informasjonen om betalingsbetingelser og leveringsbetingelser for varene er også viktig - i fanen Min konto - Lagringsdata bortsett fra bedriftsdata og kontaktinformasjon, tilbys betalingsmåter og forsendelsesmetode må spesifiseres. I feltet Tilleggsinformasjon er det også verdt å beskrive selskapsprofilen din i noen få setninger, og indikere bransjer, produktgrupper og annen verdifull informasjon som kan skille selskapet fra andre selgere. 2. Regelmessig utlegging av tilbud - det anbefales å publisere tilbud på Merkandi regelmessig i henhold til tidsplanen du har satt. Det må huskes at kundene vi samarbeider med eller vil samarbeide med i nær fremtid verdsetter utstillere som regelmessig oppdaterer sortimentet sitt. Det er vanskelig å sette en grense her, men den hyppige tilstedeværelsen av en grossist på plattformen, som manifesterer seg i form av nye tilbud, resulterer i større interesse fra kjøpere som blir informert om nye produkter på Merkandi gjennom det daglige nyhetsbrevet. Avhengig av tilbudet - dette bør være forskjellige tilbud på forskjellige produkter som er publisert i forskjellige bransjer (selvfølgelig må bransjevalget være passende for de tilbudte produktene). 3. Riktig presentasjon av varene i annonsen - i henhold til prinsippet kan alt selges, det trenger bare en fin emballasje, du må ta vare på den detaljerte beskrivelsen av varene du vil selge. Det er god praksis å bruke beskrivelser som er faktiske, spesifikke, klare, feilfrie, målrettede og så objektive som mulig. Hvis produktet vårt har mangler, ikke vær redd for å beskrive dem - når alt kommer til alt, brukte, returnerte eller pussede varer når også en bred gruppe mottakere som ofte ser etter produkter med mindre eller større feil. 4. De viktigste elementene som utgjør en god beskrivelse av tilbudet er tittelen og beskrivelsen av varene - de må formelt og presist formuleres. I tittelen, ikke bruk generelle setninger, for eksempel Selg billig eller forhandle nå!, Men spesifiser nøyaktig hva vi har å selge, for første potensielle kunder som leter etter et identisk eller lignende produkt ved hjelp av søkemotoren på Merkandi-portalen, vil umiddelbart finne annonsen vår. Titlene bør inneholde noen av de viktigste - som beskriver varene våre - nøkkelord, inkludert merkenavn, opprinnelse (namsmannauksjoner, likviditetsvarer, overskuddsvarer osv.) Produktbeskrivelsen må gi kjøperen et sant bilde av varene vi selger. Først og fremst må du oppgi fordelene med produktet / lageret og fordelene ved kjøpsbetingelsene (f.eks. Ekstra rabatter ved mottak av større mengder, gratis levering innen EU for bestillinger over et gitt beløp, muligheten for å sende prøver osv.). I den videre delen av beskrivelsen er det nødvendig å nevne eventuelle feil i produktet (mangel på originalemballasjen, mindre tegn på bruk, produksjonsfeil osv.). 5. Bilder av varene er en veldig viktig del av tilbudet - hovedbildet må presentere produktet på en mest attraktiv måte for å tiltrekke besøkende til plattformen. Det er bedre å erstatte et bilde av en grå papp eller en tom pall med et godt bilde av utvalgte produkter som er gjenstand for tilbudet. I stedet for katalogbilder anbefales det å plassere ekte bilder av artikler fordi dette ytterligere øker troverdigheten til annonsen. 6. Slipp tilbud i forskjellige språkversjoner - Merkandi-plattformen kjører på mange språk. Tilbud i alle språkversjoner ligger på Google, Yandex, Bing og Yahoo. Hvis selgeren ønsker å nå så mange potensielle kjøpere som mulig med tilbudet sitt, bør han plassere sine annonser etter å ha introdusert det aktuelle.

Du trenger hjelp?

Gratis nyhetsbrev

Daglige kunngjøringer om nye produkter og nyheter om Merkandi.