Plattformen gir deg muligheten til å publisere et ubegrenset antall tilbud. Å gi tilbud fra deg gir potensielle kunder muligheten til å gjøre seg kjent med sortimentet som grossisten din tilbyr, og med individuelle produkter og kjøpsbetingelser. Å legge til tilbud er med andre ord en form for reklame: bildet og beskrivelsen av tilbudet kan vises på Merkandi-nettsteder i alle dets språkversjoner (det vil være nødvendig å oversette dem) og vekke interessen til ikke bare brukerne våre, men også mennesker, det er ennå ikke de som har funnet dem til Merkandi-nettstedet ved å søke etter produkttypen. For ytterligere å øke sannsynligheten for at tilbudet ditt vil vekke større interesse, skiller det seg riktig ut etter å ha kjøpt den valgte typen reklame. I denne grad kan du velge mellom følgende former for kampanje:
- Denne ukens hit på Merkandi - ifølge våre analyser er dette den mest effektive annonseringen på Merkandi, som vises i stort format på nettstedet i 7 dager.
- Topptilbud i den valgte kategorien - et skjema for å skille mellom tilbudet (roterende) på kategorisiden (tilbudet vises alltid før listen over andre tilbud) i en periode på 14 dager.
- Forskjell i den valgte kategorien - lar deg skille tilbudet ditt og utstede tilbudet som det første i den valgte kategorien i en periode på 14 dager.
- Forskjell i Merkandi - en form for reklame som skiller tilbudet med det gule i en gitt kategori. Aktiv i 30 dager.
I tillegg tilbyr vi på Merkandi-plattformen tre salgsfremmende pakker som betydelig sparer tid og penger:
- MINI-pakken inkluderer en utmerkelse på Merkandi og en utmerkelse i en valgt kategori. Du sparer 10% ved å velge dette alternativet.
- MIDI-pakken - den inkluderer et skille mellom Merkandi og et topptilbud i den valgte kategorien. Hvis du velger dette alternativet, sparer du 20%. Det er også den mest valgte pakken av våre kunder.
- MAXI-pakken inkluderer ukens HIT på Merkandi, en utmerkelse på Merkandi og topptilbudet i den valgte kategorien. Ved å velge dette alternativet sparer du hele 30%.
De foreslåtte pakkene er aktive i samme periode som individuelle kampanjer kjøpt separat for hvert tilbud.
Men det er ikke alt. Kampanjepakker lar deg spare opptil 30%, og pengene som spares på denne måten kan økes ytterligere med ytterligere 30% ved å betale for ikke-poeng. Gå hit for å finne ut mer: FAQ - Hva er Merkandi-poeng og hva er det for?