FLASH SALEFLASH SALE
-20%
For 1 år REGISTRERING og FORNYELSE
kampanjer kan ikke kombineres
23 Antall gjenværende pakker

De beste aksjetilbudene fra 150 land

Over 100 000 fornøyde brukere

Tilbyr billigere med opptil 90% av startprisen

Direkte kontakt til forhandlere og grossister

Hvordan legge til tilbudet ditt?

For å publisere tilbudet ditt på Merkandi, må du ha en konto PREMIUM og deretter plassere selskapets registreringsdokumenter i kontopanelet eller sende dem med posten. Faks eller e-post til adressen til vårt kundeservicekontor, der salgsmuligheten, når du har sjekket dem, er aktivert. Fra da av, til kontoen din utløper, vil du kunne legge til et ubegrenset antall tilbud. For å legge til et tilbud: logg inn på Merkandi-nettstedet og gå til kontoen din. I innstillingspanelet i administrasjonspanelet til kontoen vår til kontoen vår, velg alternativet Mine tilbud i. Når du har valgt dette alternativet, vil tilbudene vi tidligere har lagt til vises i administrasjonspanelet. Vi legger til nye tilbud ved å bruke den blå Legg til-knappen øverst på siden. Den faktiske prosessen med å legge til et tilbud består i å fylle ut følgende fem felt: 1. Produktinformasjon; 2. Tilbudets gyldighet; 3. Bestill; 4. Beskrivelse av tilbudet; 5. Betalings- og fraktmetoder 6. Bilder 7. Media og vedlegg Annonse 1. Når vi fyller ut skjemaet, gir vi så mye informasjon som mulig om produktet, for eksempel velger vi kategori, underkategori og produktgruppe som produktet vi legger til (ny, brukt, skadet, Mix / retourware, pusset opp, utsalg) og opprinnelseslandet til produktet (landet der produktet for øyeblikket ligger). Denne kategorien inkluderer også felt som produkt-ID (intern produktidentifikasjon), EAN- og TARIC-koder eller til og med etiketten. For å lette søket etter tilbud fra potensielle kunder, bør selgere gi så mye detaljert informasjon om produktet som mulig. Derfor er alle felt merket med *, noe som betyr at de er obligatoriske felt. Annonse 2. Vi bestemmer tilbudets omtrentlige gyldighet, for eksempel tilbud som er gyldige i 30 dager eller tilbud som er gyldige til ... Etter denne tiden endrer tilbudet statusen til arkivering - det vises med informasjonen det ble lagt til for X dager siden. For å gjenopprette det, bruk bare aktiveringsalternativet i listen over tilbud. Annonse 3. Vi fyller ut påfølgende produktdata, for eksempel: tilgjengelig mengde, minimumsbestilling, måleenhet der produktet selges og prisen. Avhengig av valgte verdier endres presentasjonen av feltene (for eksempel når du velger Pris som skal avtales, forsvinner feltene for å angi valuta eller enhet). Annonse 4. Vi fyller ut tittel, innhold og nøkkelord på tilbudet. I individuelle faner kan vi fylle ut disse feltene for individuelle språk. Husk dette ved å velge f.eks. den polske, tyske og engelske versjonen, skriver vi inn navnet / tittelen på tilbudet og beskrivelsen på de språkene som passer for de valgte språkversjonene, dvs. polsk, tysk og engelsk. Systemet gjenkjenner automatisk språkversjonene der vi vil publisere sitater, ved å sjekke utfyllingen av felt i individuelle faner. Det er også viktig at selskapets kontaktinformasjon (som telefonnummer, e-postadresse, nettside, firmalogo) ikke vises i beskrivelsen og bildene som er lagt til av oss. I produktbeskrivelsen introduserer vi også nøkkelord som beskriver tilbudte produkter. Annonse 5. I neste fase av å legge til et tilbud, gir vi informasjon om de tilgjengelige betalingsmåtene vi godtar (bankoverføring, kontanter, online betalinger), samt leveringsmetodene vi tilbyr (personlig henting, innenriks frakt, utenlandsk frakt). Disse feltene er ikke obligatoriske, men husk at jo flere detaljer om produktet, inkludert leverings- og betalingsinformasjon samt bilder, jo større er interessen for tilbudet. Annonse 6. Når vi legger til bilder av produkter, husker vi at den første filen som legges til er hovedbildet, og at å legge til noen få bilder i stort format vil øke attraktiviteten til annonseringen vår, noe som igjen vil oversettes til et større antall svar! Annonse 7. Hvis produktet er kjent og du har en video som viser funksjonen / gjennomgangen, kan du legge til adressen til videoen på Youtube eller Vimeo i Video URL-feltet. I produktbeskrivelsen kan du legge til 1 vedlegg. For eksempel kan det være en tabell med en liste over produkter vi tilbyr, prislister osv. (Tillatte filformater: PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Maks størrelse 5 MB). Etter når vi har fylt ut alle obligatoriske felt, kan vi lagre tilbudet som et utkast (hvis vi ikke vil publisere det ennå, men bare lagre fremdriften), publisere det på nettstedet eller publisere og gå til kampanjealternativene som øke tilbudets synlighet.

Her kan interesserte velge mellom forskjellige former for markedsføring av tilbudet: - ukens mest interessante tilbud, - de beste tilbudene på Merkandi, - skill på Merkandi-tilbudslisten - Topptilbud i den valgte kategorien - skillet i den valgte kategorien.

Kampanjekostnadene er for en språkversjon. Å markedsføre tilbud er ikke obligatorisk, men tilrådelig fordi det vil gjøre tilbudet ditt skiller seg ut fra resten.

Du trenger hjelp?

Gratis nyhetsbrev

Daglige kunngjøringer om nye produkter og nyheter om Merkandi.