Alle brukere som er registrert på plattformen kan stole på profesjonell støtte og hjelp fra spesialisert personale på vårt servicekontor. Eventuelle spørsmål angående vår plattform, tekniske problemer eller andre problemer angående våre kunder kan signaliseres gjennom en av følgende kommunikasjonskanaler: telefon via Skype e-post. Chat Kundeservicestøtten på dette området er selvfølgelig utarbeidet på alle språk som opererer på Merkandi. Våre spesialister står til din disposisjon fra mandag til fredag, fra 9:00 til 17:00 CET. Vi gjør vårt ytterste for å svare på e-postforespørsler så raskt som mulig. Vi svarer vanligvis på meldinger mottatt etter åpningstid eller på ikke virkedager den første neste virkedag. Det må huskes at vi også er mennesker og at vi også tar høytider. I slike tilfeller vil du motta en retur fra oss når den ansatte, som er ansvarlig for den gitte språkversjonen, blir tilgjengelig. Vi oppfordrer deg også til å kontakte oss på et annet språk. Så langt det er mulig prøver vi også å kontakte kunder som ikke har klart å nå oss. Hver gang det er forstyrrelser i kontorets funksjon, blir relevant informasjon om årsaken og varigheten av en slik hendelse publisert på kontaktsiden i hver språkversjon av plattformen på forhånd.