FLASH SALEFLASH SALE
-20%
For 1 år REGISTRERING og FORNYELSE
kampanjer kan ikke kombineres
15 Antall gjenværende pakker

De beste aksjetilbudene fra 150 land

Over 100 000 fornøyde brukere

Tilbyr billigere med opptil 90% av startprisen

Direkte kontakt til forhandlere og grossister

Hvordan er annonsene plassert og sortert?

Tusenvis av nye tilbud dukker opp på Merkandi hver dag. Hver selger vil at tilbudene deres skal være så høye som mulig, og kjøpere vil at oppføringene skal være så skreddersydd til deres behov som mulig. Derfor må vi ta visse valg. Disse valgene er strengt avhengig av seksjonen de gjelder. Nedenfor angir vi hvordan vi filtrerer og sorterer tilbudene.

  • I søk - tilbud presenteres i henhold til søketreffet basert på den angitte frasen. Ved sortering av tilbudene tas det hensyn til slike elementer:
    • søkefrase - beregning av verdien av en definert setning for et produktnavn og innhold ved hjelp av BM25-algoritmen;
    • promotering - om tilbudet er promotert (uansett hvilken type promotering);
    • om tilbudet er i den eksklusive sonen - disse typer tilbud er høyere på listen;
    • dato for publisering eller forfriskning (avhengig av hva som er den siste);
    • status for tilbudet - aktive er over, nylig utløpte helt til slutt.
  • Produktdatabase, Eksklusiv sone, "Aktier"-seksjonen, lister over en bestemt grossists tilbud - tilbud presenteres fra nyeste til eldste etter publiseringsdato. Kun aktive oppføringer tas i betraktning. Ingen tilleggsfaktorer påvirker oppføringen.
  • Topptilbudsseksjon, Kategori/underkategori - tilbud presenteres i henhold til vurderingsfunksjonen. Elementene som tas i betraktning er:
    • promotering - om tilbudet er promotert (uansett hvilken type promotering);
    • om tilbudet er i den eksklusive sonen - disse typer tilbud er høyere på listen;
    • dato for publisering eller forfriskning (avhengig av hva som er den siste);
    • status for tilbudet - aktive er over, nylig utløpte helt til slutt.
  • Seksjonen "Mest populære tilbud" - 6 oftest viste tilbud fra de siste 30 dagene presenteres, sortert etter antall visninger.

I tillegg vises promoterte tilbud i oppføringene. Merkandi gir brukerne følgende former for å markedsføre tilbud:

  • Ukens beste tilbud -Tilbudet vises på hjemmesiden i en dedikert seksjon. Seksjonen kan inneholde opptil 10 tilbud om gangen og de vises i rotasjon. I mangel av tilbud fremmet av brukere, presenteres de mest populære tilbudene.
  • Topptilbud i kategorien - tilbudet vises i en dedikert seksjon over oppføringen. 5 tilbud vises i roterende format. Markedsføring skjer i både kategorier og underkategorier. Hvis det ikke er promoterte tilbud - er delen ikke synlig.
  • Utmerkelse på Merkandi - tilbudet vises i oppføringene ved å være uthevet i farger. Denne kampanjeformen har ingen mengdebegrensninger.
  • Marker i kategorien - tilbudet vises øverst på listen over kategorier og underkategorier, men dette gjøres ved å legge en høyere verdi. Dette betyr at tilbudet ikke alltid trenger å være på toppen - det avhenger av antall tilbud som promoteres med dette alternativet og av det oppnådde matchingsresultatet tatt i betraktning sorteringsalgoritmen nevnt i forrige avsnitt. Denne kampanjeformen inneholder ingen mengdebegrensninger.

Markedsføring av tilbudene gjøres av selgerne som kjøper kampanjer fra de tilgjengelige alternativene på plattformen. I tillegg fremmer Merkandi tilbud som er populære og anses som interessante og verdifulle for kundene gratis.

Gratis nyhetsbrev

Daglige kunngjøringer om nye produkter og nyheter om Merkandi.