FLASH SALEFLASH SALE
-20%
For 1 år REGISTRERING og FORNYELSE
kampanjer kan ikke kombineres
21 Antall gjenværende pakker

De beste aksjetilbudene fra 150 land

Over 100 000 fornøyde brukere

Tilbyr billigere med opptil 90% av startprisen

Direkte kontakt til forhandlere og grossister

Forskrifter for tjenesten PREMIUM troverdighet sertifikat

§1 Generelle bestemmelser

  1. Entreprenør - Merkandi LTD, heretter referert til som Merkandi, basert i England, Unit 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
  2. Rektor - en gründer eller en privatperson som bestiller PREMIUM troverdighetssertifikattjenesten.
  3. PREMIUM troverdighetssertifikattjeneste – heretter kalt tjenesten, består i ytterligere brukerverifisering med aktiv salgsmulighet på Merkandi-plattformen og dens sertifisering. Tjenesten leveres av entreprenøren.
  4. Kostnad for tjenesten - beløpet som kunden må betale for å kunne tilby PREMIUM troverdighetssertifikattjenesten.

     

    §2 Omfang av tjenesten som ytes

    1. Bestilleren legger inn en bestilling på PREMIUM troverdighetssertifikattjenesten via Merkandis nettside. Kostnaden for tjenesten presenteres på tjenestebestillingssiden og gjelder for én verifikasjon utført av kunden.
    2. Etter å ha betalt for tjenesten bestilt av Oppdragsgiver mottar Leverandøren en bekreftelsesmelding. Fra det øyeblikket har oppdragsgiver en ubegrenset mengde tid til å fylle ut tjenesteskjemaet, der han vil gi Leverandøren de nødvendige dataene for å starte verifiseringen.
    3. Etter å ha fylt ut tjenesteskjemaet, starter oppdragsgiver implementeringen innen 3 virkedager fra datoen for utfylling. Dersom fristen for utførelse av tjenesten ikke kan overholdes, forplikter Leverandøren seg til umiddelbart å varsle Oppdragsgiver om dette, og terminen er i så fall underlagt individuelle avtaler mellom Oppdragsgiver og Leverandøren.
    4. Tjenesten anses utført i ett av to tilfeller:
      1. På tidspunktet for utstedelse av PREMIUM-troverdighetssertifikatet, hvis verifiseringen var vellykket
      2. På tidspunktet for avslag på å utstede PREMIUM-troverdighetssertifikatet, hvis verifiseringen ikke var vellykket.
      3. Entreprenøren forbeholder seg retten til å be om ytterligere dokumenter fra oppdragsgiver.
      4. Leverandøren erklærer at han vil destruere alle dokumenter sendt av Leverandøren innen 72 timer etter avsluttet verifikasjon.
      5. Leverandøren vil informere Oppdragsgiver om resultatet av verifiseringen via e-post. Leverandøren forbeholder seg retten til ikke å avsløre årsaken til avslaget på å utstede PREMIUM-troverdighetssertifikatet og\/eller verifikasjonsdetaljer.
      6. Verifikasjonsprosessen er en forretningshemmelighet for entreprenøren.
      7. Avslag på å utstede et PREMIUM-sertifikat for troverdighet gir ikke bestiller fullmakt til å be om refusjon for den kjøpte tjenesten.
      8. Leverandøren forbeholder seg retten til, uten å oppgi noen grunn, å kansellere PREMIUM-troverdighetssertifikatet i tilfelle mottak av varsel som undergraver troverdigheten til Oppdragsgiver.
      9. PREMIUM troverdighetssertifikatet utstedes for 5 år.
      10. Gyldigheten til PREMIUM-troverdighetssertifikatet er strengt avhengig av den aktive statusen til rektors konto på Merkandi-plattformen.
      11. Leverandøren forbeholder seg retten til ytterligere verifisering av oppdragsgiver gjennom hele sertifikatets gyldighetsperiode.
      12. Tjenesten er tilgjengelig for bruk i en ubegrenset periode, med forbehold om at bruken kun er mulig når rektor har en aktiv konto på Merkandi-plattformen og har en aktiv salgsmulighet.
      13. Sertifikatet kan kun leveres på ett av følgende språk: engelsk, spansk, tysk, fransk, italiensk eller polsk.

         

        §3 Returer

        1. Bestiller kan få refundert gebyret for tjenesten som ytes innen 100 kalenderdager fra datoen for bestilling av tjenesten. Etter 100 kalenderdager fra datoen for bestilling av tjenesten har oppdragsgiver ikke krav på refusjon.
        2. Vilkåret for retur er at tjenesten ikke er påbegynt. Ved utfylling av tjenesteskjemaet opphører returretten, med unntak av situasjonen spesifisert i pkt. 6 §2 og pkt. 1, 2 og 3 §4.
        3. For å motta refusjon, bør bestilleren kontakte Merkandis kundeservicekontor, hvis kontaktinformasjon er tilgjengelig i kontaktfanen på nettstedet: https:\/\/merkandi.pl\/contact.

           

          §4 Klager

          Entreprenøren muliggjør igangsetting av klagebehandlingen i følgende tilfeller:

          1. Tjenesten kunne ikke leveres på grunn av entreprenøren, bortsett fra i tilfelle av avslag på å gi PREMIUM-troverdighetssertifikatet på grunn av det negative resultatet av verifiseringen

            For å sende inn en klage, vennligst kontakt Merkandis kundeservicekontor. Kontaktinformasjon er tilgjengelig i kontaktfanen på nettstedet: https:\/\/merkandi.pl\/contact. I innholdet i klagen er rektor forpliktet til å oppgi sine fullstendige detaljer, kontaktdetaljer, nummeret på den betalte fakturaen, og angi minst ett av de ovennevnte tilfellene som rettferdiggjør innledningen av klageprosedyren av Merkandi.
            Entreprenøren plikter å behandle klagen innen 30 dager fra datoen for bekreftelse på mottak av søknaden.
             

            §5 Ansvar

            Entreprenøren er kun ansvarlig for Oppdragsgivers verifisering. Entreprenøren er ikke ansvarlig for sin pålitelighet, både umiddelbart etter verifisering og under hele sertifikatets varighet.

             

            §6 Sluttbestemmelser

            I saker som ikke dekkes av denne forskriften, skal Merkandis generelle kommersielle vilkår og relevante rettsakter gjelde.

Gratis nyhetsbrev

Daglige kunngjøringer om nye produkter og nyheter om Merkandi.