FLASH SALEFLASH SALE
-20%
For 1 år REGISTRERING og FORNYELSE
kampanjer kan ikke kombineres
13 Antall gjenværende pakker

De beste aksjetilbudene fra 150 land

Over 100 000 fornøyde brukere

Tilbyr billigere med opptil 90% av startprisen

Direkte kontakt til forhandlere og grossister

Vi er i ferd med å etablere en butikk eller klesbutikk - hvor skal vi få varene?

Vi er i ferd med å etablere en butikk eller klesbutikk - hvor skal vi få varene?

Å ha din egen virksomhet er sannsynligvis en drøm for alle andre. Mange mennesker er ikke klar over eierens ansvar - denne artikkelen blir et lite kunnskapsområde om å starte din egen klesbedrift. Selvfølgelig, når du oppretter din egen virksomhet, er alle dokumenter og juridiske aspekter ekstremt viktige som bestemmer etableringen av det ønskede selskapet. I tillegg kan lokalene - utstedelse av lokalene ikke være en rask avgjørelse, men heller en gjennomtenkt, fordi det vil være stedet der alle klærne vi har til hensikt å handle må ligge.

Hvor kan du få klær til salgs i en butikk? Hvilke varer å kjøpe?

Fremtidige eiere av klesbutikker og små butikker oversvømmes av disse problemene. Svaret er enkelt, men ikke så opplagt for alle. Det er mange måter å kjøpe sunne klær på, men vi vil referere til den beste.

Den beste måten å få et utvalg av klær på er å besøke stasjonære grossister eller surfe på nettstedene til online grossister på jakt etter de ønskede varene. Dette alternativet helt i begynnelsen tillater oss å få varer i engros og langvarig vare. Det er ekstremt viktig å definere målgruppen som varene vil være tilgjengelige for. Innkjøp av klær fra utlandet er veldig populært - både vestlige og østlige markeder åpner seg mer og mer og gir muligheter for å få et utvalg av god kvalitet. Det mest populære markedet for import av klær er selvfølgelig 


Kina - klær og fottøy importert derfra er fristende med en veldig lav pris og et stort utvalg av modeller og farger, noe som gir et utvidet tilbud til kunden. Det er viktig at fakturaen inneholder navnet på klærne, sammensetningen, nettoverdien og bruttovekten. I tillegg må du betale en avgift på 12% og 22% moms. 

En annen populær importør er England - Primark, Next, Atmosphere og mange andre selskaper frister med sine tilbud. Mangelen på toll i EU brenner også denne løsningen, men den totale kostnaden for et gitt utvalg fra GB viser seg å være ulønnsom med mindre den brukes bruktbutikker eller butikker. 

USA er også en flott løsning, spesielt når det gjelder å selge klær fra produsenter som er vanskelige å nå, som GAP, Banana Republic eller American Eagle. Hvis du vil importere klær fra USA, trenger du en passende lisens, som vil bekrefte at produsenten ikke blir skadet. Å få det er ikke en enkel oppgave - et alternativ er å åpne en klesbutikk fra USA, men for denne løsningen trenger vi også samtykke fra produsenten, og ikke alle ønsker å vises i det østlige markedet. I tillegg til lisensen er vi underlagt 2% toll og 23% moms. Populariteten til asiatisk kultur og stil har vokst den siste tiden, noe som gjør det mulig å dra nytte av det asiatiske produktsortimentet. 

Det er interessant å importere klær fra India fordi indiske klær som det kinesiske sortimentet er billig og lønnsomt å importere.
I tillegg er det et veldig salgbart produkt - fascinasjon med originale farger og unike design selges i landet både når det gjelder klær, fottøy samt møbler og interiørdesign. 

Import av klær fra utlandet er en av de mest populære måtene å levere butikker og klesbutikker i Polen. Polens tiltredelse av EU har skapt nye muligheter for gründere - import av klær og sko fra EU-land krever ingen spesiell tillatelse, og viktigst av alt er de ikke tollpliktige. I tillegg muliggjør nærhet til europeiske land enkel og rask levering av butikker og et ubegrenset utvalg av varer. 

Selvfølgelig er det brede salgsmarkedet som tilbys av Kina eller India og de fristende prisene på individuelle sortiment en reell konkurranse for det europeiske markedet, men alt avhenger av gründeren - størrelsen på de importerte varene, samarbeidet og sortimentet av sortiment vil ha den endelige innvirkning på valg av leverandør og det endelige sortimentet som vi skal begynne å handle med. 
Ovennevnte spørsmål krever ytterligere avklaring - om vi uavhengig vil påta oss et samarbeid med en utenlandsk produsent, eller om vi overlater det til folk som daglig håndterer denne typen aktiviteter. Det er verdt å bli kjent med næringslivet og finne de rette importørene som vil ta seg av å importere sortimentet fra et gitt land - de overtar alle forpliktelsene som vil bli pålagt oss: dokumentasjon, tillatelser, passende transport osv.

Forfatter:
Merkandi - B2B forretningsplattform

Merkandi - B2B forretningsplattform

Merkandi er en internasjonal grossistplattform for varer som tilbys samtidig i ordinær grossistvirksomhet, men også fra utførere, produksjon og overskuddslager, avvikling av selskapet, varer som returneres til kunder m.m.

Neste oppføring
Gratis nyhetsbrev

Daglige kunngjøringer om nye produkter og nyheter om Merkandi.